Lördag

Hej igen min kära blogg!Vaknde sent i morse då jag var uppe sent igår kväll:)
Klev upp och åt frukost och gick ut en långpromenad i det vackra vädret medans solen lyser så fint....
Såg trevliga och fina människor........
Det är väl det som är huvudsaken.....
Lycka är att känna det man har i hjärtat....
Jag har sagt det förut och jag säger det igen!!!!!!!!!
Ni som *inte* vill läsa min blogg?Gör inte det heller...
Det är knappast nån som har tvingat er.....
Det är helt upp till var och en att kolla men ta reda på fakta i så fall.....
Jag är inte av den typen att jag håller såna bakom ryggen som inte är normala....
Med normala menar jag psykiskt störda....
Men om man är så nyfiken så kanske man inte kan låta bli?
Eller?
För det första så måste man veta *vart* punkterna ska sitta och inte skriva allt i en enda mening,och tro att vi som gått den *riktiga skolan* ska klara av att läsa det och tyda det????
Ironiskt faktiskt....
Man kan väl inte sätta ihop allt o blanda orden hur man vill heller?
Ser man inte själv att det inte stämmer?
Men herre gud alltså?
Om man bara lyssnar på en version så är det bara bra men man kanske ska lyssna på den som blivit drabbad också?
Eller?
Normalt att försöka ha ihjäl sin egen familj för att man inte får vara med och festa.....
Normalt att utsätta sin egna syskon för saker så man inte vågar bo där man bor......
Men om man bara ser det ifrån en enda sida så kan jag säga tt ni håller kriminellla bakom ryggen,och det måste ju betyda att ni är precis samma skrot o korn själva.
Hur tror du vårat barn känner sig som blivit utsatt..
Men antagligen så har väl *dina egna* barn inte blivit utsatta för sånt som att ens egna skjuter in i huset där man ligger och sover?
Eller har dom d?.
Eller skulle *DU* kunna döda din mamma?
Skulle du kunna döda ditt syskon?
Tänk på det innan du öppnar käften din lilla idiot så kanske du kan gå den normala skolan nästa gång och lära dig nånting (åtminstone denna gången)
Låt för fan bli min blogg om du ändå inte är intresserad...
Det är tur *att mina vänner vet det som inte du tydligen vet*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0