Lördag

Hej min fantastiska blogg!Vaknade tidigare än vanligt  i morse och det var så skönt med tystnaden runt mig....
Gjorde frukost o fick i mig mitt kaffe så jag vaknade ordentligt.......
Sen kom Mickelsson och hämtade grejer som han skulle ha.........
Inatt hade jag en dröm igen,ett varsel,jag fattar inte at folk dör som flugor runt omkring mig......
Nu är det några stycken som gått bort i både cancer och olycka.....
Några som jag känner och några som jag bara vet vilka dom är.....
Och tydligen så fortsätter det,men jag tror på att allt har en mening i alla fall,och vi vet inte när vi ska lämna detta jorde-liv men när det är dax så är det dax,bara att acceptera det......
Vi får leva livet medans det finns till hands här och försöka göra det bästa av livet så länge vi finns på denna fantastiska jord:)
Idag skiner solen så fint (igen)....
Så en promenad i detta fina väder ska det bli:)
Och bara njuta av det livet som faktiskt änglarna har gett mig i detta fantastiska liv......
Genom kärlek växer allt man vill minnas,glöm aldrig det?
Se bara det du vill se och höra,dom du skrattar med och mår bra av...
Då blir du lycklig...

Det rusar i mitt blod och jag mår så bra......
Jag hoppas o önskar att (alla de mina) också mår så fantastiskt bra som jag gör.......
Ha en jätte bra dag o lev livet som jag gör,här och nu och inte sen när det blir försent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0