Helg

Hej min kära blogg!Vaknade i morse och solen tittar fram även idag,skönt som bara den så man kan lapa lite sol idag med......
Innan den härliga hösten kommer med stormsteg som jag bara älskar.....
Igår var det en tung dag för många här då en kär vän somnade in och lämnade dom för alltid...
Världen är bra orättvis i alla fall,många som går först som skulle få vara kvar på vår jord....
Men alla ska vi den vägen vandra på det ena eller andra sättet,förr eller senare.....
Man får ta hand om varandra så länge det går och vara måna om varandra så går det bra..
Kom ihåg att kärlek är rädslans motsats.....
Döden skrämmer bara den som varit elak i sitt hjärta...
Låt hjärtat vara med..
Idag ska jag tvätta och fixa allt och på måndag börjar våran underbara dotter skolan på alllvar,nu är det gymnasiet som gäller och få en utbildning som leder till ett bra jobb.....
Och jag ska bara fortsätta att njuta av mitt underbara liv,hihihihihihihi......
Skönt nu när allt börjar få sin gilla gång igen o allt hamnar på plats så allt rullar på innan det här året även tar slut och vi går in i mystiska fina 2012.......
En ny tid....
En bra tid....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0