Helg!

Hej min underbara blogg!Vaknade i morse o kände tomheten som befann sig i rummet, ljummen,kvav luft,precis som om den håller på att kväva mig,helt och hållet,men det kanske vore lika bra känns det som just nu,när allt bara är upp och ner....
Livet går framåt sakta men säkert och jag försöker ta dagen som den kommer,med både nedgångar och även uppgångar med mina underbara vänner som stötttar mig till 100 %.....
Jag har ändock ett bra och lyckligt liv...
Man ska vara glad för det man har.....
Man vet aldrig vad man får!!!!!
Man kan inte haka upp sig på olika saker,det finns fler fiskar i vattnet som simmar och inte violl vara ensamma så att säga.....
Så säger en vän till mig i alla fall....
Fiskar simmar framåt och är lyckliga och det betyder väl att vi ska gå samma väg.....Eller!
Om man fick göra som man vill...Men det får man inte jämt......
Ödet har många vägar att bjuda mig på än??????
Ödet har spelat mig många spratt och jag har avstått mycket i mitt liv som jag ej behöver eller vill ha och då ska jag inte behöva det heller?????
För till sist kommer man till en gräns som man inte vill gå över och då får man välja en annan väg?????
Så livet har mycket att bjuda på......
Det finns många fina ställen och det finns många glada stunder som vi ska ta vara på i livet och inte bara traska på som om vi visste redan vart vi bär hän.....
jag ska bära mig framåt nu och se ljuset som alltid kommer efter mörkret (och det ger en alltid något bättre i gengäld)
Jag kommer att gå vidare o söka efter nya mål och se framåt och bara vara jag och vara glad ock lycklig med mina fina vänner som jag har......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0