Helg..

Hej min fantastiskt underbara blogg igen!Vaknade i morse med mitt hjärta bredvid mig och njöt av värmen i min sköna underbara säng......
Klev upp och satt på kaffe och åt frukost,städade hela lägenheten så nu är det rent...
Det syns inte att det blir lortigt eftersom lägenheten är så himla fräsch.....
Det tycker jag är så skönt....
Det luktar alltid rent och det är alltid rent och man kan njuta av detta boende fullt ut.....
Förstår mig inte på människor som inte ser eller märker att det luktar och är lortigt;)
Igår flyttade Björn och hämtade sina grejer men han bor ju precis bredvid så det är skönt.....
Men skönt för han att ha något eget nu...
Igår sa det klirr igen,så nu blir det nya kläder för pengarna,det räcker det gott och väl till:)
Det går bara framåt nu och jag är så glad att jag har det jag har och jag lever för det....
HÄRLIGT
Idag blir det att umgås med vänner och dricka lite och bara ta det lugnt och skratta och ha skoj,det är ju det man mår bäst av.....
Mitt hjärt aär och byter växellåda åt sin chef i firmabilen idag....
Extra,extra,blir det mycket av nu....
Livet leker och jam med det..hiiihihiii....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0