Fredag o mys med vänner..

Hej min kära blogg idag igen!Vaknade av att solen sken in idag igen genom vårat fönster,igår var det så varmt så folk gick med bara överkropp här,det kallar jag för sommar,kanon skönt är det ute nu....
Älskar solen och värmen....
Igår fick då äntligen Björn lägenheten o finns ingen som är så glad som han just nu (förutom vi också då för hans skull)
I helgen blir det bubba och bära in i hans nya första fina lägenhet så nu ska han lära sig att bo själv men bara nån port ifrån oss såklart:)
Igår kom alla papper på att älsklingen blivit skyddsombud på jobbet också,så nu är det klart och det betyder ju också mer i kassan,hhihihihi.......
Idag är det även fredag och det innebär ner på bolaget och handla lite en sväng och sen umgås o ha kul med alla vänner här:)
Nice:)
Fick även reda på en hemlighet idag,men det berättar jag inte än och inte här,hihihihihi....
Livet leker.....
Man skall tro på sig själv och det som man vill ha då kommer det till en:)
Annars får man ligga som man bäddat???
Tur att vi köpte nya madrasser och jag har aldrig sovit så skönt som jag gör nu.

Idag ska jag bara leva livet som jag gör varje dag nuförtiden...
Älskar mina små 3<....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0