Fin dag..

Hej min kära blogg!I morse var det full rulle här,älsklingen och Björn skulle som vanligt till jobbet o älskade dottern skulle åka för första gången själv på bussen till nya skolan,men det hade gått bra,tur att hon kan åka med sin pappa på morgonen då han ändå åker förbi där när dom åker till sitt jobb.....
Han har världens bästa chef och världens bästa jobb.....
Kan inte få ett bättre med tanke på både lön och frihet....
Och dotter har kommit in på en skola där alla är snälla och inte mobbar henne för den hon är,för man kan inte rå för vad man föds till?
Hon har haft det jobbigt i både skolan och på våran gamla hemmaplan just pga sina beslut att hon är den hon är men nu är det slut på det....
Både i den skolan och på den hemmaplanen...
Nu får hon börja om ifrån början....
Hon träffade jätte trevliga människor igår som jag redan kände så hon tyckte det skulle bli jätte skoi att börja idag och sen är det skönt att alt kommer igång nu efter sommaren.....
Jag sitter här och ler för mig själv då jag är så glad och lycklig och allt går bara framåt hela tiden,med både kärlek och helt fantastiskt underbara vänner och grannar...
Jag trivs som fisken i vattnet.....
Har aldrig trivts så här bra:)
Här får jag livstid och den tar jag hihihihihihihi.....
Med glädje...
Jag har fått allt jag vill ha.....Så jag är kanon glad.....
Mina drömmar har slagit in och blivit besannade...Med råge...
Man ska välja att se det bästa i allt,då blir man aldrig besviken...
Hur många nedgångar man än har så kommer desto mer uppgångar till slut...
Det har jag fått besanna....

Våran dotter säger att hon har fått några nya syskon (som hon uttrycker det)  (LER)
Hon säger att det är hennes låtsas-syskon för att dom känns mer som det än vänner..
Hon mår jätte bra nu och är glad jämt o nya projekt *varje* dag som ska göras så här går det undan minsann....
Och jag ska väl gå min dagliga promenad idag antar jag,så skönt,så skönt att få gå ut o prata med grannar och bara gå och träffa på helt underbara människor som finns i min omgivning och bara njuta av livet....
Det är det jag gör nuförtiden....
Jag är så glad för det jag har......
Man kan inte få allt i livet o allt är inte viktigt i livet utan det som gör en glad är det viktigaste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0