Älskar min mamma över allt annat....

 Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde, efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv

Innan du dömer mig!
Ta på dig *mina* utslitna och utgådda skor.
Gå samma vägar som jag har fått gått.
Bearbeta förlusten av dom människor älskade människor som jag har förlorat och som jag älskat mest på denna jorden.
Orka med alla känslor och händelser som jag har erfarit under mitt liv.
Snubbla på alla stenar som jag snubblade på.
Res dig alltid upp och gå precis samma väg (igen) som jag gjorde.
Efter allt detta kan du dömmma mig eller mitt liv..
Du kan (inte)gå samma väg som jag har gjort?
Du kan inte förlora dom som jag har förlorat och älskat mest på jorden?
Du kan inte dömma mig för du vet inte vad jag har gått igenom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0